Terug naar overzicht
Omnichannel In staat relevanter te zijn in jouw uitingen, met de juiste boodschap op het juiste moment
Retail-organisaties bevinden zich in een situatie waarin digitale kanalen aan bestaande kanalen moeten worden gelinkt. Door de veranderingen in de behoeften en het gedrag van consumenten ontstaan er nieuwe stromingen, waarvan ‘omnichannel ’ de belangrijkste is. Het integreren van de voordelen van het fysieke retailmodel met de mogelijkheden van de informatierijke klantervaringen van online keuren, kijken en kopen brengt uitdagingen met zich mee.
Wij helpen je graag!
Om alles goed voor elkaar te krijgen is de integratie tussen strategie, creatie, techniek en marketing vereist. Voor retailers is het niet haalbaar om alle kennis en competenties in huis te halen. Daarom heeft Divide een model ontwikkeld om retail-organisaties met fysieke winkels stap voor stap te helpen bij de transformatie en integratie van digitale- en fysieke kanalen. Zo doorlopen we samen het proces om van cross channel te transformeren naar een omnichannel organisatie.
Oplossingen