Terug
E-mailmarketing Loyale klanten en een optimale klantbeleving over de verschillende fysieke en online kanalen heen realiseren. Het ultieme doel waar e-mailmarketing zich als spin in web heeft bewezen om klantloyaliteit op te bouwen, aan te zetten tot (trans)actie en onder de aandacht te blijven.
Marktonderzoek fashion retail Marktonderzoek door Divide onder twaalf fashion retailers* toont aan dat e-mail een grote rol speelt binnen de marketingkanalen. Gemiddeld is meer dan 19% van de opbrengsten en meer dan 26% van de online traffic uit Google Analytics te meten. Hierbij zijn de indirecte invloeden van het effect van e-mailcampagnes in de fysieke winkels niet meegerekend.
*Retailers met fysieke winkels en meer dan 2 miljoen online omzet over de periode van 6 maanden. De weg naar een omnichannel organisatie E-mail kan binnen de fashion retail nog beter worden ingezet en zal door het gebruik van smartphones door consumenten en relevantie een nog prominentere plaats innemen in de marketingmix. De techniek maakt het mogelijk om een groot deel van de klantcommunicatie optimaal en geautomatiseerd in te richten. Met de big data omgeving van
tritonX , gekoppeld aan het e-mailmarketing systeem van Copernica haal je het maximale rendement uit jouw database.
E-mailmarketingsoftware van Copernica Creëer en verzend (opvolg)campagnes; Automatiseer omnichannel campagnes op basis van (aankoop)gedrag; Verrijk omnichannel klantprofielen in de big data omgeving (centrale database). Divide is registered Copernica partner
Vanuit de omnichannel architectuur wordt Copernica gekoppeld aan de big data omgeving om zowel online en offline klanten te benaderen met gepersonaliseerde e-mails op basis van koop- en klikgedrag. Doel van de samenwerking met Copernica is de conversie en loyaliteit van jouw klanten te verhogen. Om dit te bereiken werken we strategisch samen met onze partners binnen de omnichannel architectuur.
Oplossingen