Terug
Blog Ingenico case study The Stone 31 juli 2017 The Stone is een multibrandstore met meer dan 50 fysieke winkelfilialen verspreid over west-en midden Nederland. Vanaf 2009 is The Stone online actief en heeft zich in de loop der jaren ontwikkeld van een multichannel retailer naar een retailorganisatie met een omnichannel architectuur. Het koopgedrag van de consument verandert en uiteindelijk zal elk retailbedrijf mee willen gaan en op kansen inspelen. Met een mobile first strategie, big data (loyalty)omgeving over alle kanalen heen en een volledige integratie e-commerce processen heeft The Stone zich ontwikkelt tot een omnichannel speler van formaat. Lees meer en download de case study van Ingenico.
Een naadloze communicatie tussen fysieke winkelkassa, back-office, loyaltyprogramma en het e-commerce platform is een belangrijke stap echt omnichannel te kunnen zijn. Flexibiliteit staat centraal binnen een omnichannel toekomst die veel verschillende kanalen kent. Door de samenwerking tussen
The Stone en haar partners Divide (e-commerce platform), ACA (ERP), 2Factors (big-data), Stockbase (lost sales) en online marketingbureau Multiply wordt het genereren, selecteren, interpreteren en distribueren van relevante en consistente consumenteninformatie mogelijk door geïntegreerde koppelingen en technologie.
Omnichannel retail organisatie Lees meer over de aanpak en omnichannel architectuur van The Stone in een interview met Bert van der Schelling, operationeel manager bij The Stone. Door op onderstaande afbeelding te klikken download je de Ingenico case study van The Stone.