Terug

Blog

Verwerking online bestellingen naar backoffice

Retailers lopen vaak tegen de financiële en logistieke afhandeling aan van verkopen via vergelijkingssites, affiliates en marktplaatsen. Door bestellingen van onder andere Beslist winkelwagen, ToBeDressed en Bol.com Plaza naar de backoffice systemen te realiseren wordt er een efficiencyslag geslagen. Online marketing tool Channable zorgt er voor dat de online bestellingen van verschillende verkoopplatformen centraal benaderbaar zijn en Divide is de ‘solutionpartner’ om de weg naar de backoffice te realiseren. In de praktijk verwerkt onder andere Front Runner en Epplejeck haar online orders van Bol.com Plaza succesvol binnen de ERP backoffice.

Online verkopen automatisch laten verwerken in de backoffice

De directe integratie van online bestellingen naar backoffice systemen helpt om efficiënter te werken. Epplejeck en Front Runner verwerken volledig geautomatiseerd de orderstroom van Bol.com Plaza bestellingen. De taakverdeling is hierbij als volgt: Channable pakt de verwerking op van de online bestellingen en Divide maakt de connectie naar de backoffice (ERP).

Meer weten over de samenwerking tussen Channable en Divide, en de integratie van platformverkopen naar ERP systemen?

MEER INFORMATIE EN (INTERESSE) AANMELDFORMULIER

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.