Terug

Blog

Meerwaarde door integratie van loyalty

Er is binnen de fashionretail duidelijk de behoefte ontstaan om de consument beter in kaart te brengen, clicks en bricks te combineren, online en offline klantloyalty toe te passen en de consument zelf meer in controle te laten komen. De meerwaarde door het loyaliteit(spaar)programma over de online en offline kanalen te integreren is dan ook groot. Het sparen van punten en het verzilveren van waardecheques, offline in de fysieke winkel en online in de webshop. Lees meer:

Keuzes bieden
Punten (waarden €) online verzilveren en verrekenen als 'korting' op de weborder?

Waardecheque verificatie online


Inzicht | Mijn Account

De mobiele telefoon is een belangrijke toegangspoort tot het leven van de consument geworden. Via de resposnive design ‘Mijn Account’ omgeving heeft de consument direct inzicht in de actueel stand van het loyaltyprogramma.
Mijn Account met inzicht waardepunten


Door de fysieke klantenpas te integreren binnen de e-commerce omgeving kan er direct worden ingelogd (gegevens zoals NAW worden opgehaald uit de backoffice) en loyalty spaarpunten worden direct toegewezen aan de pashouder;

In het winkelgedrag van de consument lopen online en offline naadloos in elkaar over. Consumenten kiezen simpelweg de manier van winkelen die bij hun situatie, tijd en plaats past. De grens tussen de traditionele en online retail zal alleen nog maar meer vervagen. We spreken steeds meer over ‘commerce’ – de fusie tussen online en offline – waarin geen onderscheid bestaat tussen beide kanalen. Een optimale bedrijfsorganisatie is dan ook niet langer gericht per verkoop- en servicekanaal, maar op het koopgedrag van de consument.

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.