Terug

Blog

Conversie optimalisatie check-out proces

Conversie binnen de e-commerce is de omzetting van bezoek aan een webshop naar een bepaald conversiedoel, doorgaans uitgedrukt als een percentage van de sitebezoekers die overgaan tot een aankoop. Het betaald adverteren in zoekmachines, op platformen en affiliates als een snelle manier om te verkopen, ‘meer verkeer is meer verkopen’, verschuift zich meer en meer naar het verhogen van de online conversie. Conversie optimalisatie wordt naast boerenverstand en ervaring geprofessionaliseerd en onderbouwd aan de hand van statistische conversie tools zoals A/B testing.

De enhanced check-out van Divide biedt kansen om het rendement van bestaande bezoekers te verhogen door het bestelproces specifiek op doelgroepniveau te optimaliseren.

Case frontrunner.nl | sneakers online

 Inloggen

Validatie

 

Bezorgmogelijkheden

Afhalen in je favoriete Front Runner winkel

 

Overzicht

Betaalwijze - iDeal met bankselectie

 

Het check-out proces kan na analyse op doelgroepniveau worden ingericht en bijgestuurd (statistiek analyse) om tot conversieverbetering te komen. Meer informatie over Conversie optimalisatie? Neem contact op met het optimalisatie team van Divide.

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.