Terug

Blog

Nieuwe responsive website The Bakery

Divide heeft voor een nieuwe en onalledaagse formule binnen het denimsegment een responsive website ontwikkeld. The Bakery is een concept dat zich focust op de echte liefhebbers van denim en een sterk denim-gerelateerd aanbod. Met dit concept wil The Bakery zelfs in één keer de meest spraakmakende denim store van Nederland worden!

The Bakery start in Reusel met een grensoverschrijdend fashion concept

Het opmerkelijke van het nieuwe concept zit hem vooral in de volstrekt unieke winkelentourage. Die bestaat namelijk geheel uit een authentieke, nostalgische bakkerijsetting. Geen toeval, want het pand van The Bakery is daadwerkelijk een eeuwenoude bakkerij en ligt aan de Bakkerstraat.

De kracht van The Bakery is dat het concept in niets lijkt op de vele fashion stores die zich op een ambachtelijk thema baseren. Waar veel bestaande concepten in feite een fashion store zijn met een minimale aankleding in ambachtelijke sfeer, behoudt The Bakery de karakteristieke uitstraling van de oude bakkerij – waar ‘toevallig’ ook nog denim wordt verkocht. Daarmee creëert The Bakery een winkelervaring, die in alle opzichten anders dan anders is. Het bakkerijthema is hier geen bescheiden toevoeging aan fashion, maar een origineel vertrekpunt en een statement.

In The Bakery worden denim en aanverwante producten van hoge kwaliteit verkocht aan echte ‘denim lovers’. Een doelgroep van voornamelijk jongens en mannen van 16-40 jaar, die gaan voor karakter en een eigen signatuur. Mensen diewillen slagen en er goed uit willen zien, maar wel op hún manier. Alles is erop gericht om ervoor te zorgen dat deze groep zich thuisvoelt bij The Bakery. Vandaar dat ookhet team van The Bakery zelf leeft voor fashion en dit op hoog niveau uitstraalt.

The Bakery is dus meer dan een exclusieve denim store, het is een zoete inval voor ‘denim lovers’. Een ontmoetingsplaats waar ze ervaringen kunnen uitwisselen, maar ook kunnen genieten van het versgebakken ‘signature bread’ van The Bakery. De nieuwe winkel is een echte bakkerij en geurt ook heerlijk naar brood en graan.De oven, de werkplaats, de verkoopbalie: alles ademt de pure authenticiteit van vakmanschap, noeste arbeid en mystiek verleden. Maar ook van vrijheid, ongedwongenheid en inspiratie.Daarmee heeft Reusel de primeur van een nieuwe, creatieve winkelbenadering in fashion retail.

De introductie en officiële opening van The Bakery staat gepland op 4 maart 2015. De website is 'webshop ready' gemaakt om later in 2015 klanten ook online te laten fashion shoppen binnen dit unieke concept!

Bezoek de responsive website van The Bakery | www.thebakerystore.nl

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.