Terug
Blog Only for Men winnaar Thuiswinkel Awards Publieksprijs 7 maart 2014 In The Harbour Club in Amsterdam is Only for Men bekroond als favoriete webwinkel van de consument in de categorie Herenmode. Only for Men partners Divide, ACA en Multiply waren in Amsterdam om het feestje met Only for Men mee te vieren. De door Divide ontwikkelde en genomineerde Shuz.nl en Kinderkleding.nl vielen net buiten de prijzen.
De afgelopen maand hebben duizenden consumenten hun favoriete webwinkels beoordeeld aan de hand van een online vragenlijst. De resultaten van dit onderzoek, dat is uitgevoerd door Q&A Research & Consultancy, hebben geleid tot de vaststelling van de winnaars van de Publieksprijzen. De Uitreiking van de Publieksprijzen was een feestelijke aangelegenheid met in totaal 19 prijswinnaars. Rens Drost en Richard Feenstra waren namens Only for Men aanwezig en kregen de prijs uitgereikt van Sophie Hilbrand. Only for Men is een one stop-shop voor de moderne man met 11 fysieke winkels. Alles op het gebied van mode en meer; onder één dak én online, vinden mannen de mooiste merken in business, casuals, jeans en schoenen.
Op 27 maart worden in Huis ter Duin te Noordwijk de Thuiswinkels Awards voor XL-shops uitgereikt. Het gaat hierbij om vier vakprijzen, waaronder die van Beste Webwinkel van Nederland, en vijf deelvakprijzen. Ook worden die avond de winnaars van de Publieksprijzen XL bekendgemaakt.