BeOne heeft vijftien damesmode winkels door heel Nederland en is nu ook online met een webshop! BeOne is opgericht in 1977 en vierde vorig jaar haar vijfendertigste verjaardag. Het begon allemaal met een winkeltje in Leeuwarden waar exclusievere kleding werd verkocht en waar je ook op afspraak kon komen voor een modeadvies.
BeOne’s filosofie is volgens eigen zeggen: “Iedere vrouw is anders. Haar karakter, stijl en uiterlijk bepalen haar kleding, of het nu voor werk, vrije tijd of een feest is. BeOne biedt daarom niet één merk of stijl, maar een collectie met merken die volledig op elkaar zijn afgestemd. Zo kan iedere vrouw haar eigen, unieke outfit samenstellen uit een verrassende mix van gerenommeerde merken.”
BeOne bevindt zich met haar damescollectie in het midden- tot hoogsegment. De inkopers van BeOne reizen regelmatig af naar steden als Antwerpen, Milaan en Parijs om inspiratie op te doen, met name voor het eigen merk BeOne. Tijdens de ontwikkeling hiervan wordt veel aandacht besteed aan pasvorm, kwaliteit en kleuren. Wat dat typische BeOne karakter precies is? Dat begint bij het zien van de aantrekkelijke etalages, waardoor elke vrouw met gevoel voor klasse en stijl zich direct laat verleiden. Wie een winkel van BeOne binnen stapt, valt op dat de kleding niet per merk wordt gepresenteerd, maar gemixt is tot één collectie.
De unieke stijl- en service elementen van de BeOne winkels gaat BeOne online verder door ontwikkelen met de crosschannel retail oplossingen van Divide.