Marktontwikkelingen en technische noviteiten op het gebied van usability, vindbaarheid, conversie optimalisatie, webanalyse en social media vinden binnen E-commerce voortdurend plaats. Divide biedt optimalisatietrajecten om kennis en ervaringen te delen en een frisse kijk (sparringpartner) op uw online aantallen, analyses en strategie te geven. Een van de belangrijkste onderdelen is te kijken of verbeteringen mogelijk zijn in het kernproces: de betaling (check-out).
Waarom haken bezoekers gedurende het bestelproces af?
Divide biedt diverse optimalisatie, meet en usability tools om het afrekenproces te optimaliseren. Als online retailer wil je dat bezoekers het bestelproces van de winkelwagen tot de bedankpagina zo snel mogelijk en zonder enige twijfel doorlopen. Centrale vraag is waarom bezoekers gedurende het bestelproces afhaken. Ervaren ze obstakels, en waar haken bezoekers af.
Via eerdere nieuwsberichten heeft Divide de check-out optimalisatie mogelijkheden belicht, met onder andere de postcode koppeling, Google Analytics trechteranalyse, uitsluiten navigatie onderdelen, USP bannering en SSL certificering.
Ogone betaalpagina
Toevoeging is de Ogone betaalpagina binnen de webshop te integreren. Consumenten kunnen binnen een gelijke, vertrouwde en beveiligde omgeving de bank of creditcard keuze maken.
Er zijn legio van mogelijkheden het bestelproces en de conversie van de winkelwagenpagina’s te optimaliseren. Op basis van benchmark, ervaring en consumentenonderzoeken kan Divide u adviseren over de optimalisatie mogelijkheden van uw online winkelwagenproces.