Terug

Blog

Groei online verkoop 9%, ondanks crisis

Ondanks de aanhoudende crisis is de omzet door verkoop van producten en diensten via internet in de eerste helft van 2012 gestegen naar € 4,61 miljard.


Terwijl de fysieke detailhandel nog steeds onder druk staat (CBS, 2012), blijft de markt voor online verkopen stabiel verder groeien met 9% ten opzichte van de eerste helft van 2011. Dit blijkt uit de Thuiswinkel Markt Monitor 2012-1, het halfjaarlijkse onderzoek, door Blauw Research. Het onderzoek wordt geijkt aan het retailpanel van GfK. Het onderzoek wordt uitgevoerd in opdracht van Thuiswinkel.org, de belangenvereniging van bijna 1700 webwinkels in Nederland.

Divide, business partner van de thuiswinkelorganisatie en marktleider in fashion e-commerce onderschrijft deze ontwikkeling en ziet dit ook in de cijfers terugkomen van haar klanten.
De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.