Terug
Blog Het gezicht achter de support 'afdeling' van Divide 23 augustus 2012 "Goedendag, u spreekt met Bart Steijn van Divide. Waarmee kan ik u helpen?" Deze zin is een veel uitgesproken zin bij Divide, zodra de telefoon wordt opgenomen om een vraag van een klant te beantwoorden. Maar wie is nu Bart Steijn?
Elke dag komen er bij Divide diverse uiteenlopende vragen binnen op de supportafdeling, via de e-mail of via de telefoon. In de meest voorkomende gevallen wordt de telefoon opgenomen door onze vast supportmedewerker Bart Steijn.
Bart werkt sinds 2 jaar bij Divide en kent inmiddels (bijna) alle klanten. Veel klanten kennen hem ook, maar hebben hem nog nooit in levende lijve gezien.
Om voor die klanten een beeld bij de vriendelijke stem aan de telefoon te vormen…
Bart is bij Divide dé man bij Divide die er dagelijks voor zorgt dat alle helpdeskverzoeken, telefoontjes en overige vragen welke aan Divide worden gesteld, in goede banen worden geleid en (in de meeste gevallen) naar tevredenheid worden beantwoord. Bart zorgt er voor dat de verschillende verzoeken en vragen bij de juiste behandelaren terecht komen.