Consumenten willen steeds meer keuzemogelijkheden hebben wat ze waar op welke manier en op welk moment willen bekijken, delen via social media of kopen. De consument betaalt, en bepaalt dus hoe retailers, groothandels en merken er (samen) voor kunnen zorgen dat het ideale productaanbod op de juiste plaats en op elk moment voorhanden is.
Elk verkoop- en servicekanaal kan specifieke voor- en nadelen voor consumenten hebben. Divide adviseert haar relaties in te spelen met een passende cross channel strategie en biedt internetoplossingen op de veranderde vraag en behoefte van consumenten.
Meer lezen over cross channel? Klik hier voor meer informatie
Webshopzuil
Veel retailklanten van Divide spelen in op de cross channel behoefte en bieden haar consumenten de mogelijkheid aan om ontvangen webshop bestellingen per post of in een winkel te retourneren en/of te ruilen.
Met de webshopzuil module biedt Divide haar relaties de mogelijkheid om consumenten in een winkelfiliaal te bedienen met een uitgebreider en dieper (webshop) assortiment. Via de webshop zuil kunnen producten en maten worden bestelt welke niet fysiek aanwezig zijn in het filiaal maar wel binnen de organisatie. Een webshopzuil bestelling wordt direct betaald aan de kassa in het filiaal en vervolgens afgehandeld en verstuurd door de webshop(voorraad) op een door de klant gewenst afleveradres.
Onder andere Nelson Schoenen en Front Runner bieden haar klanten een groter en dieper assortiment via de plaatsing van webshopzuilen in winkelfilialen! Ook interesse in een extra verkoop – en servicekanaal met de Divide webshopzuil module?
Neem telefonisch contact met ons op, 079 - 316 90 78, stuur een e-mail naar verkoop@divide.nl of vul het contactformulier in en het team van Divide staat voor u klaar!