Terug
Blog Mobile first 9 april 2018 Mobiel speelt een centrale rol in de strategie en toekomst van fashionretailers. Mobiel gaat op diverse manieren leidend worden wat een directe invloed heeft op hoe wij websites bouwen en (door)ontwikkelen. Het doel van Google rond haar mobile-first initiatieven is “…to better help our – primarily mobile – users find what they’re looking for.” Performance, Progressive Web Apps en mobielvriendelijkheid zijn actuele onderwerpen om op in te spelen. Snelheid en usability speelt daar in een belangrijke rol. Google biedt een aantal tools om de performance te meten. Benieuwd hoe jouw site presteert?
Google heeft de afgelopen maanden diverse tools geïntroduceerd om je mobielvriendelijkheid inzichtelijker te maken;
Performance benchmark sportretailers Dat laadtijd invloed heeft op de online prestaties van een e-commerce kanaal staat vast. Door middel van performance toepassingen zoals responsive images, Lazy loading, GZIP, caching en keuzes in type hostingomgevingen spelen we in bezoekers optimaal te laten renderen. Door de performance roadmap van Divide te volgen scoort Intersport Twinsport goed in een test onder (online) sportretailers.
Winning on mobile
Door technische toepassingen in de praktijk te brengen zien we resultaat met meerwaarde. Welke niveau streef jij na?
Neem contact op met Divide