Terug
Blog Mobiele optimalisatie overzichtspagina 12 maart 2018 De customer journey wordt steeds digitaler en interactiever. Mobiel is al lang niet meer alleen een oriëntatie- en verkoopkanaal, maar een integraal deel van de strategie en toekomst van fashionretailers. Met de technische doorwikkelingen van de user experience (UX), features en performance spelen we in op mobile first strategie. Met de mobiele Quickview toepassing ondersteunen we mobiele shoppers bij het online oriënteren door een snelle en overzichtelijke Quickview te geven van jouw artikelen.
Aankoopproces start online
Diverse onderzoeken wijzen uit dat gemiddeld 60% van de customer journey online begint. In een onderzoek onder 4.000 respondenten komt totaal meer dan de helft van het bezoek in fysieke winkels voort vanuit een online oriëntatie. Door de mobiele Quickview krijgen shoppers direct meer details te zien en hebben ze de keuze het artikel direct toe te voegen aan de shopping bag of meer informatie over het product te willen hebben door de artikeldetailpagina met alle informatie op te halen. Performance staat ook bij deze toepassing centraal.
Swipen en toevoegen vanaf de overzichtspagina aan de shopping bag (of meer informatie voor navigeren naar de artikeldetailpagina).
Meer informatie over de
mobiele roadmap ontwikkelingen ? Neem contact op!