Terug

Blog

Start samenwerking met Divide

Dankzij onze jarenlange ervaring weten wij als geen ander welke aspecten van fashion e-commerce belangrijk zijn. We analyseren alle ontwikkelingen rond lost sales, omnichannel en data driven commerce. We groeien al meer dan 10 jaar mee met onze klanten en hebben de fashion e-commerce mede mogen vormgegeven. Met mooie re-design opdrachten van bestaande retailers zoals BeOne, Smit Mode en Roetgerink kiezen meer retailers voor de fullservice aanpak van Divide.

Sooco

Sooco staat voor entertainen, verrassen en laten beleven door klantgericht te werk te gaan. Fysiek en online. Sooco biedt een breed en gevarieerd merkenaanbod met meer dan 150 schoenenmerken. Sooco betekent ‘vooruitgang’ in het Japans. Innovatieve, cross mediale retail oplossingen en digitaliseren staan vanaf het ontstaan van Sooco in 2008 centraal. Vanaf deze zomer is Sooco onderdeel van Schuurman Schoenen. 

Replatforming webshop
Na de overname heeft Schuurman Schoenen de webshop van Sooco volledig ontsloten binnen de overkoepelende omnichannel architectuur. De e-commerce activiteiten zoals de (instore) webshop en het loyalty programma zijn doorgezet binnen de Futura ERP integratie met Divide. Met Sooco bedient Schuurman een nieuwe doelgroep en gaat het verder stappen zetten het Sooco concept uit te breiden waar e-commerce een centrale rol speelt. 

vandijk

vandijk

Sinds 1953 heeft vandijk één doel voor ogen: het allermooiste van de wereld naar Waalwijk halen. Ruim 150 modemerken voor zowel heren als dames, 2000 vierkante meter winkeloppervlakte verdeeld over drie gebouwen onder één dak. Met de replatforming van de webshop gaat vandijk met dezelfde passie en focus voor persoonlijke aandacht. Door het centraal stellen van de consument over de verschillende kanalen heen. De big-data omgeving zal voorzien in een koppeling met ERP, kassa en e-commerce. Met als doel om het fysieke en online consumentengedrag (geautomatiseerd) in kaart te brengen. Door één klant, één wachtwoord en één algehele synchronisatie van data via elke aangesloten applicatie te creëren, wordt vandijk in staat nog relevanter te zijn in marketinguitingen. 

Koeka

Koeka werd in 1998 opgericht door Margareth de Haas en Jeannette Kraaijeveld. Margareth en Jeannette hadden direct een duidelijke visie op de ontwerpen. De producten moesten niet alleen functioneel zijn voor de baby en de ouders, ze moesten ook goed matchen met het interieur. Zo ontstond de eerste Koeka collectie, gebaseerd op alles wat met slapen en verzorgen te maken heeft voor baby’s en kids. Inmiddels is Koeka uitgegroeid tot een volwaardig lifestyle merk. In Nederland en internationaal heeft Koeka meer dan 220 verkooppunten. Koeka wordt onder andere verkocht in België, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje, Italië, Zwitserland, Polen, Tsjechië, Japan, Curaçao en Singapore.



Over Divide
Divide.NOW is het omnichannel (e)commere platform voor retailorganisaties met fysieke winkels waar transformatie en integratie van digitale- en fysieke kanalen centraal staat. Het internationale .NET framework Divide.NOW is schaalbaar en koppelbaar binnen een groter IT-landschap waar omnichannel en een service georiënteerde architectuur centraal staan. Divide heeft de IT-architectuur van .NET met modules, functionaliteiten en integraties afgestemd op de fashion e-commerce branche. Maandelijks update ontvangen over Divide? Schrijf je in voor de Divide nieuwsbrief

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.