Terug

Customer Service

Customer Service App – Snelle oplossing voor klantvragen in de winkel

Met de Customer Service applicatie van Divide kunnen medewerkers direct online bestellingen raadplegen en klanten direct helpen aan de balie of op de winkelvloer.

Wat is de Customer Service app?

Klanten vragen vaak in de winkel naar de status van hun online bestelling. Onze Customer Service applicatie biedt winkelmedewerkers direct toegang tot online orders en maakt het mogelijk om de bestelstatus, de historie en klantgegevens direct te bekijken.

Voordelen voor jouw medewerkers en klanten

  • Realtime bestelstatus – Snel inzicht in openstaande en afgeronde bestellingen.
  • Volledige orderhistorie – Bekijk alle online aankopen van de klant direct vanuit de winkel.
  • Efficiënte klachtbehandeling – Verleen direct korting of annuleer bestellingen ter plekke.
  • Klanttevredenheid verhogen – Minder wachttijd en snellere oplossingen op de winkelvloer.

Geïntegreerd met jouw bestaande systemen

De Customer Service applicatie is onderdeel van de Retail Suite en werkt naadloos samen met jouw ERP, kassasystemen en Order Management Systeem (OMS). Zo beschikken je medewerkers over alle benodigde informatie om de klant optimaal te helpen.

Onderdeel van de Retail Suite

De Customer Service applicatie is onderdeel van onze winkelautomatisering oplossingen voor fashion retail. Hiermee bieden we tools om jouw winkelmedewerkers te ondersteunen bij elke stap van de klantreis.

Gratis offerte aanvragen
De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.