Terug

Divide Customer Service integratie

Customer Service Integratie – Naadloze koppeling met ERP-systemen

Efficiënte klantenservice met een geïntegreerd systeem

Met de Divide Retail Suite Customer Service applicatie krijgen klantenservicemedewerkers direct toegang tot alle relevante informatie over online bestellingen, zonder dat ze hoeven in te loggen in meerdere systemen. Door integratie met ERP-systemen zoals Winstore, XPRT, Prohandel en Reflecta, kunnen medewerkers moeiteloos de bestelstatus controleren, bestellingen aanpassen en klanten snel en efficiënt helpen.

Waarom de Customer Service applicatie koppelen met Divide?

Door de integratie met de Omnichannel Integration Suite (OIS) en je bestaande ERP-omgeving wordt alle klant- en orderinformatie in één overzicht weergegeven. Dit zorgt ervoor dat klantenservicemedewerkers geen tijd verliezen aan het zoeken in verschillende systemen.

  • Realtime orderinformatie – Direct inzicht in de bestelstatus en historie van een bestelling.
  • Koppeling met ERP-systemen – Werk efficiënt met een geïntegreerde oplossing voor Winstore, XPRT, Prohandel en Reflecta.
  • Verhoogde klanttevredenheid – Klanten snel helpen zonder handmatige zoekacties.
  • Flexibele orderbeheeropties – Bestellingen aanpassen, (deels) annuleren of achteraf kortingen verlenen.
  • Naadloze omnichannel ervaring – Alle klantinteracties en ordergegevens in één omgeving.

Hoe werkt de integratie?

De Divide Retail Suite Customer Service applicatie synchroniseert automatisch met ERP-systemen en de OIS, waardoor alle klantgegevens en orderinformatie centraal beschikbaar zijn.

  1. Verbind je ERP-systeem – Koppel eenvoudig Winstore, XPRT, Prohandel of Reflecta met de Divide Retail Suite.
  2. Directe toegang tot klantgegevens – Medewerkers kunnen zonder extra handelingen orders en klantgegevens bekijken en beheren.
  3. Efficiënter werken – Voorkom tijdrovende handmatige processen en bied een snelle, klantgerichte service.

De voordelen voor jouw bedrijf

  • Besparing op werktijd – Minder handmatige handelingen en minder fouten door een gestroomlijnd systeem.
  • Meer overzicht – Geen losse systemen meer, maar één centrale omgeving voor klantgegevens en bestellingen.
  • Omnichannel klantenservice – Eenduidige klantinformatie, ongeacht of de klant in de winkel, online of via klantenservice contact opneemt.
  • Naadloze integratie met andere Divide Retail Suite apps – Werkt samen met ons ordermanagementsysteem, in-store apps en POS-oplossingen.

Klaar om de Divide Customer Service integratie te implementeren?

Wil je weten hoe de Customer Service integratie jouw klantenservice kan verbeteren? Neem contact met ons op voor een demo en ontdek de voordelen.

Vraag een demo aan

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.