Terug

Blog

Omnichannel kortingscodes gebruiken

Het is heel gebruikelijk bij e-commerce om met kortingscodes (promotiecodes) te werken, denk hierbij aan kortingscodes zoals: BLACK2023 tijdens Black Friday acties. Naast algemene kortingscodes heb je ook unieke kortingscodes, bijvoorbeeld vanuit de klantenservice wanneer er een fout is gemaakt bij de afhandeling van een bestelling.

Het is natuurlijk voor de consument niet echt vriendelijk als deze codes niet omnichannel bruikbaar zijn. In de praktijk zijn ze meestal niet te verifiëren op bijvoorbeeld de kassa’s in de fysieke winkels. Een klant vraagt aan de kassamedewerker of de kortingscode ingewisseld kan worden en dit blijkt helaas dan niet mogelijk. Een gemiste kans!

Om dit op te lossen, maar ook om steeds meer vanuit één centraal punt alle kortingen te kunnen beheren in combinatie met coupons en personal-pricing, wordt de kortingscode-uitgifte en de controles hierop, beschikbaar gesteld in tritonX.

Hiermee kunnen alle touchpoints naar de consument zoals de Divide webshop, de LIV' kassa van ACA en apps de kortingscode verificatie via tritonX afhandelen. En dit via dezelfde interface samen met Personal-Pricing, Coupons, Reward/Redeem en Mix&Match.

Wil je graag meer informatie? Wij helpen je graag verder! Je kunt ons bereiken via verkoop@divide.nl of rechtstreeks bij je accountmanager.

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.