Terug
Blog Zelf synchronisaties kunnen uitvoeren 13 juli 2023 Steeds vaker wordt de Customer Support afdeling gevraagd om ‘even de afbeeldingen te synchroniseren’ of ‘nog even de prijzen te verwerken’. Dit soort verzoeken zijn het logische gevolg van bijvoorbeeld last minute marketingcampagnes. Snel nog een paar producten online, snel nog een goede actie online.
Hiervoor bent u als klant afhankelijk van de afhandeling van het aangemaakte ticket. Dit zorgt onzes inziens voor een onnodige vertraging en daarom heeft Customer Support besloten om de toegang voor de module ‘Synchronisatie’ in Divide.NOW vrij te geven. Kosteloos!
Hierdoor kunnen zelf de productafbeeldingen extra gesynchroniseerd worden of een keer extra een feed voor Channable gegenereerd worden. Dat is toch praktisch.Uiteraard blijven de bestaande vaste tijden van de synchronisaties in takt en zien we dit puur als extra service. Een beknopte werking van de meest gebruikte synchronisatie taken: Backoffice – Synchronisatie. Deze taak runt in de regel meerdere keren per dag en verwerkt de vanuit de backoffice aangeleverde bestanden.
Backoffice – Synchronisatie. Deze taak runt in de regel meerdere keren per dag en verwerkt de vanuit de backoffice aangeleverde bestanden. Elasticsearch – Producten indexeren. Deze taak runt automatisch ieder uur en zorgt ervoor dat het volledige assortiment aan Elasticsearch wordt aangeboden. Images – Afbeeldingen. Deze taak runt in de regel alleen ’s nachts en koppelt nieuwe productafbeeldingen aan producten. Scheduler – Feeds updaten. Deze taak runt in de regel alleen ’s nachts en genereert de feed(s) opnieuw. Scheduler – Filters updaten. Deze taak runt in de regel alleen ’s nachts en genereert alle filters opnieuw. Nadat een synchronisatie succesvol voltooid is, wacht dan nog even de cache verwerking af. In de regel duurt dit een uur.
Wil je gratis toegang, vraag dit dan aan via onze Customer Support afdeling.