Terug
Blog tritonX profielen zonder verzendkosten 27 juli 2023 Geen kortingscodes, maar spaarpunten, shoptegoeden, kortingen en services in ‘mijn account’. Hierdoor krijgt een accountomgeving zowel voor de klant als voor de retailer een toegevoegde waarde. Kortingscodes zijn immers door te sturen en meerdere keren te gebruiken in combinatie met verschillende e-mailadressen. Daarnaast moet je ervoor zorgen dat kortingscodes beschikbaar zijn voor je klantenservice met de juiste geldigheid en voorwaarden. En last but not least; als de klant de kortingscode een keer gebruikt heeft en de betaling loopt onverhoopt vast, dan zal er opnieuw contact nodig zijn met de klantenservice om een nieuwe kortingscode te verkrijgen.
Mede om bovenstaande redenen heeft
Geisha de extensie ‘Profiel zonder verzendkosten’ toe laten voegen aan de tritonX functionaliteiten. Deze extensie maakt het op profielniveau mogelijk om geen verzendkosten in rekening te brengen in de check out. Deze extensie wil je bijvoorbeeld toe kennen als een klant een product met een klacht retour heeft verzonden en het nogmaals wil bestellen waarbij het minimale bestelbedrag niet behaald wordt (bij Geisha is dit minimaal 50 euro binnen Nederland). Of als de klant een verkeerde maat of verkeerd product van ons ontvangen heeft, wegens een mispick. Een perfecte tool om de klant direct uitstekende service aan te bieden waarbij er gebruik wordt gemaakt van haar persoonlijke account omgeving.
Geisha members profiteren uitsluitend van persoonlijke voordelen en kortingen binnen de account omgeving. Op deze manier voegen wij waarde toe aan ons merk en kunnen we de klant de één-op-één service bieden die wij zo belangrijk vinden. It’s all about the details.
Wil je graag meer informatie? Wij helpen je graag verder! Je kunt ons bereiken via
verkoop@divide.nl of rechtstreeks bij je accountmanager.