Terug

Blog

Een soepel en gebruiksvriendelijk betaalproces? Met Klarna + Divide is het mogelijk.

Verleiden, inspireren, vermaken, informeren. Het zijn allemaal manieren om de winkelervaring van de klant te verbeteren. Naast deze onderdelen wil je de klant ook zoveel mogelijk ontzorgen en drempels wegnemen waar dit mogelijk is. Een belangrijk onderdeel in deze beleving: Het betaalproces.

De Corona crisis heeft gezorgd voor een vergroting van het online aandeel in de winkelbeleving van de retailklant. Een gevolg van de tijdelijke sluiting van de fysieke winkels is dat een groot deel van de traditionele kopers zich nu ook online bevindt. Dit heeft ook Van Dal Mannenmode ervaren.

Van Dal heeft zich ten doel gesteld om de klant (net als in de winkel) te voorzien van een zo hoog mogelijke service en zo min mogelijk drempels in de winkelervaring. Om dit te bewerkstelligen is er gezocht naar een goede koppeling die een soepel en gebruiksvriendelijk betaalproces combineert met een stabiele en geautomatiseerde orderafhandeling aan de kant van Van Dal. De combinatie met XPRT, Divide en Klarna heeft dit mogelijk gemaakt.

Erik de Koning, e-commerce manager bij Van Dal, geeft hier meer tekst en uitleg over op de website van Klarna. Daarnaast gaat hij verder in op de branding strategie en hoe de doelgroep zich momenteel beweegt.

Dit artikel kun je lezen op de website van Klarna

Ben je ook geïnspireerd geraakt en wil je de mogelijkheden weten voor jouw organisatie? Neem dan contact op met ons. We helpen je graag in het maken van de juiste keuze voor jullie strategie. Je kunt ons bereiken via verkoop@divide.nl.

De volgende stap is zo gemaakt.
Wij helpen graag. Contact
Scroll down

Om u de beste gebruikerservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Als u onze site gebruikt, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord bent. cookiebeleid.