Voor een aantal van onze klanten was 17 september 2019 een spannende dag. Want op deze dag werden de ABN AMRO Retailer of the Year prijzen uitgereikt. The Stone (categorie damesmode) en Only for Men (categorie herenmode) waren beide in hun categorie genomineerd voor zowel de Beste Winkelketen van Nederland als voor de Webshop Awards Nederland.
ABN AMRO Retailer of the Year
De ABN AMRO Retailer of the Year prijzen zijn echte publieksprijzen. Wanneer retailers een minimum van 380 klantbeoordelingen hebben, kunnen ze opgegeven worden voor de verkiezingen. Vervolgens bepaald de consument op basis van tien aspecten welke retailer de beste van het land is. Dit jaar deden er 450 winkelketens mee en maar liefst 215.000 mensen hebben op deze ketens gestemd.
Zowel The Stone als Only for Men hebben de publieksprijzen in het verleden al eens eerder in ontvangst mogen nemen en in 2019 zijn beide retailers opnieuw in de prijzen gevallen.
Categorie herenmode
In de categorie ‘herenmode’ heeft Only for Men zowel de prijs voor de Beste Winkelketen van Nederland als de
Webshop Award in ontvangst mogen nemen. Het feit dat ze opnieuw in de prijzen zijn gevallen geeft aan dat ze bij Only for Men continu bezig zijn met het verbeteren van hun concepten.
‘’We zijn ontzettend blij dat we deze prijs voor de derde keer in ontvangst mogen nemen en willen dan ook iedereen bedanken voor het stemmen. Het laat zien dat we continu bezig zijn met de behoeften van de klant. Het zegt daarnaast ook iets over ons gespecialiseerd personeel, dat elke dag weer bezig is om de klanten zo goed mogelijk te helpen. Zowel offline als online”, aldus mede-eigenaar Arthur Feenstra.
Categorie damesmode
Bij The Stone zijn ze in de prijzen gevallen in de categorie ‘damesmode’. Net als in 2018-2019 hebben ze bij The Stone opnieuw de prijzen voor de Beste Winkelketen van Nederland en de
Webshop Award mogen ontvangen. Ook zij laten zien dat ze blijven vernieuwen en daarmee hun klanten centraal stellen.
Als e-commerce partner van beide retailers zijn wij trots dat twee van onze klanten wederom de in de prijzen zijn gevallen. Vanuit Divide feliciteren wij The Stone en Only for Men de winst van deze prestigieuze retailprijzen.
Bekijk de portfolio cases van
The Stone en
Only for Men.